Image 3

Egy termék megjelenésének fontossága napjainkra sem évült el. A fogyasztó legtöbb esetben a termékkel találkozik előbb és ezen keresztül ismeri meg a vállaltot. Ez az a terület, ahol a legszemélyesebb kapcsolatot teremt a márka fogyasztóival. Évezredek alatt az árucsere és szolgáltatások kialakítottak olyan sztenderdeket, amik napjainkban is érvényesek (színek, firmák, betűtípusok, csomagolóanyagok), segítenek eligazodni az óriási kínálatban. Kisebb márkák a biztos siker érdekében követik a kategória sajátosságokat, nagyobb márkák azonban teljesen új utakat is járhatnak, trendeket teremthetnek. Minden idő, vagy pénz kérdése. Az online kereskedelem növekedése magával hozta a dizájnok egyszerűsödését, mert a neten azonnal sok egyéb információhoz jutunk a látvánnyal egyidőben… de a kiskereskedelem még mindig nagy súllyal van jelen, ahol a csomagolás az elsődleges kapcsolat… dizájn és marketing egyben. Ez a terület személyes kedvencem:-)