• 04-maggi-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 05-maggi-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 06-maggi-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 07-maggi-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 08-maggi-1008x600-portfolio_slider.jpg

MAGGI Fortélyok 2in1 termékcsalád

A MAGGI sok évtizede igyekszik megkönnyíteni a háziasszonyok mindennapjait különböző praktikus konyhai megoldásaival. Míg a leveskockák és ételízesítők a tradicionálisabb kategóriák közé tartoznak, a főzős levesek és a fűszeralapok kategóriákban az időről időre bevezetett innovációk, új variánsok és ötletek mozgatják a kategória fejlődését. A márka régóta közkedvelt, Fortélyok nevet viselő fűszeralap-családja ennek megfelelően 2016 elején három ínycsiklandó termékkel bővült. A 2in1 fűszeralapok azokat az önálló háztartásban élő fiatalokat, illetve háziasszonyokat célozzák meg, akik rendszeresen főznek és szívesen vetik bele magukat akár a konyhai, akár a kerti sütögetésbe, ugyanakkor egyszerű és praktikus megoldást keresnek a húsok, illetve az azok mellé kínált szósz, öntet vagy fűszervaj változatos elkészítéséhez.
A MAGGI Fortélyok 2in1 termékcsalád csomagolásának megalkotása eredetileg egy cseh dizájn adaptálásaként indult, végül azonban önálló kreatív munkává nőtte ki magát, szinte csak a kerti sütögetések világát idéző fekete alapszín maradt meg az eredeti koncepcióból. A feladat egy ötletes, letisztult csomagolásdizájn megalkotása volt, amely egységes látványt kölcsönöz a termékcsaládnak, ugyanakkor kiemeli őket a mostani polcképből és jól megkülönböztethetővé teszi az egyes ízkombinációkat. Mivel a csomagolás két jól elkülöníthető részből (a húshoz, illetve a szószhoz/öntethez/fűszervajhoz való fűszeralapokból) tevődik össze, adta magát az ötlet, hogy a keskenyebb oldal kapja a színkódot, míg a húsok fűszerkeveréke megőrizte a grillhangulatot idéző fekete hátteret. A tervezés során kiemelt fontosságú feladat volt a MAGGI Fortélyok logó beillesztése a csomagolásba, valamint az, hogy a koncepcióra egy olyan 2in1 ikont és typorendszert alkossunk meg, amely illeszkedik a márka eddigi látványvilágába, egyúttal frissebb, fiatalosabb és újító az eddig használt vizuális elemekhez képest.. Szintén komoly hangsúlyt kapott a csomagoláson az étvágygerjesztő ételfotó, amelyet a csirke és a sertés esetében háttérrel együtt kellett beintegrálnunk a dizájnba. Az elkészítési javaslat, a tápértéktáblázat, valamint hozzávaló-, illetve összetevői lista a csomagolás hátoldalán kapott helyet, színhasználatában és stílusában követve a frontoldal grafikai világát.