• 16-zirci-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 17-zirci-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 18-zirci-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 19-zirci-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 20-zirci-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 21-zirci-1008x600-portfolio_slider.jpg

Zirci Apátsági Manufaktúra - Arculat

A projekt, a Zirci Apátsági sör – egy a történelem viharaiban szinte teljesen feledésbe merült egyházi hagyományból újjászülető – márka alapjainak, komplex (guideline, logó, csomagolás, díszdoboz, képviselői autó, stb.) vizuális megjelenésének kialakítása volt, szinergiában a Ciszterci Rend eszmeiségével.
A tervezés során tehát szem előtt kellett tartanunk a csaknem ezeréves tradíciót, és ötvöznünk kellett a korszerűséggel, illetve a mai kor innovációkat kereső fogyasztóinak elvárásaival. A történet 1180-ban kezdődik. A munka szeretete, az oktatás, a zsolozsmázás és – mostantól újra – a sörfőzés is a rend napi tevékenységének része. Ez a fajta odaadás feltételezi a magas minőséget, amit a vizuálnak is közvetítenie kell.
Az origó, a Ciszterci rend logója, közepén a lábával követ tartó daruval, ami kiegészül az iniciálék világát idéző, patinás arany zászlóval, mindez merített papíron. A két történelmi font használata is erősíti a design tradicionális jellegét.
Az egyéb kiegészítő anyagokon (díszdoboz, képviselői autó, céges arculat) használt metszet szintén a brand visual része. A Zirci Apátság épületének sziluettjével összevont barcode design, a maga újszerű megjelenésével ugyancsak azt sugallja, hogy ez a termék valóban a mai kor emberének született. Hiszen a célcsoport mégiscsak az a mai, modern szemléletű, ugyanakkor a régi korok értékeit, hagyományait tisztelő, a kisüzemi sörkultúrára nyitott fogyasztó, aki megfizethető áron keres prémium sörkülönlegességeket.