• 03-3-apenta-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 03-4-apenta-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 03-1-apenta-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 03-2-apenta-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 01-apenta-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 02-apenta-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 03-0-apenta-1008x600-portfolio_slider.jpg

Címke design, redesign, promóció - Maspex

Az Apenta márka évek óta az egyik leginnovatívabb szereplője a hazai üdítőpiacnak. Ennek egyik ékes bizonyítéka 2015-ben bemutatott Apenta szénsavas ízesített ásványvíz család, valamint a 2015/2016-ban egy nagysikerű promócióban bemutatott szénsavmentes Apenta VITAMIXX család. A több ízben kapható termékújdonságok azokat a fogyasztókat célozzák meg, akik szeretik a szénsavas és szénsavmentes italokat, de inkább az ízesített ásványvizeket preferálják az üdítőkkel szemben.
A különleges málna-lime, áfonya-levendula és vérnarancs-mandarin ízű Apenták csomagolásának megalkotásakor az volt a cél, hogy a termékek frissítő gyümölcsössége tükröződjön a címkedizájnokon is. Az alkotási folyamat során szem előtt kellett tartanunk az aktuális szabályozási feltételeket, ezért a gyümölcsök illusztrációként kerültek a csomagolásra. Ugyanakkor az egyediség és a naturalisztikusság is fontos szempont volt, ezért döntöttünk az akvarelles ábrázolás mellett, amely az egyik legkedveltebb vízfestési technikaként tökéletesen illik az ásványvíz alapú termékhez.
Az Apenta VITAMIXX szénsavmentes ízesített ásványvíz család érdekessége, hogy vitaminokkal dúsított. 2015-ben két új (körte-rebarbara és vörösáfonya-eper) izesítéssel bővült a termékcsalád. Az Apenta VITAMIXX az aktív, fiatalos, sportos és egyben az egészségére odafigyelő életmódot folytató vásárlókat célozza meg. A promóció Oroszlán Szonja színésznő közreműködésével történt. Életmódjával, szemléletével hitelesen tudta tolmácsolni az Apenta VITAMIXX termékcsalád üzenetét a célközönség felé. A kampány reklámspotokkal, épülethálókkal, óriásmolinókkal és online megjelenéssel volt támogatva.
A címkedizájnon emellett fontos szerepet kaptak az átlátszó vinilt játékosabbá tevő buborékok, amelyek a frissítő szénsavasságot hivatottak hangsúlyozni a fogyasztók számára. A sok újdonság mellett természetesen nem feledkezhettünk meg arról, hogy az új ízek egy nagyobb termékpaletta szerves részeit képezik, így a márka megújítása óta használt masnis logó továbbra is fókuszban maradt, kettéosztva az izgalmas, de mégis letisztult, természetességet tükröző csomagolást.